.
ΤΑ'ΦΡΕΣΚΑ:
Loading...

Η έλλειψη ΑΥΤΩΝ στο σώμα μπορεί να Αυξήσει τις Ημικρανίες έως και 300%


Οι ημικρανίες είναι πολύ σοβαροί πονοκέφαλοι που μπορεί να είναι εξουθενωτικοί, και παράλληλα προκαλούν ναυτία, εμετό και ελαφριά ευαισθησία. Πάνω από 3 εκατομμύρια ενήλικες στις Η.Π.Α. πάσχουν από ημικρανίες, γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να γίνει γνωστό πως αντιμετωπίζονται.

Φαίνεται ότι ελλείψεις στη διατροφή μας μπορεί να προκαλούν ημικρανίες. Εδώ μπορείτε να δείτε 4 από τα πιο σημαντικά πράγματα τα οποία λείπουν από το σώμα και προκαλούν ημικρανία.

Θεραπεία

Οι ημικρανίες μπορεί να είναι από ήπιες ως και δριμείς, γι’ αυτό η θεραπεία τους μπορεί να είναι διαφορετική. Αν και δεν υπάρχει θεραπεία, υπάρχουν φάρμακα που βοηθούν και αποτρέπουν τις ημικρανίες. Υπάρχουν τα παυσίπονα και τα προληπτικά φάρμακα.
Τα παυσίπονα περιέχουν συστατικά όπως η ασπιρίνη, το Tylenol και η ιβουπροφαίνη. Τα οπιούχα φάρμακα, τα φάρμακα κατά της ναυτίας και κατά της ερυσίβης λειτουργούν επίσης.
Τα προληπτικά φάρμακα περιέχουν βήτα-αναστολείς, αντικαταθλιπτικά, αντιεπιληπτικά και μερικά παυσίπονα.
Κάποιες φορές λείπουν από το σώμα σημαντικά συστατικά που μπορεί να είναι η λύση του προβλήματος. Να τα 4 πιο σημαντικά:


Φολικό οξύ και βιταμίνη B12
Αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της αναιμίας και αν έχετε έλλειψη, τότε μπορεί να προκαλούν ημικρανίες, αλλά και εξάντληση, απώλεια μνήμης και ευερεσθησία.


Χαλκός και σίδηρος
Πιο επιρρεπές στις γυναίκες, τα χαμηλά επίπεδα αυτών των στοιχείων μπορεί να προκαλέσουν αναιμία, η οποία είναι η κυριότερη αιτία των ημικρανιών. Όταν τα επίπεδα χαλκού είναι υψηλά, τότε είναι πιο εύκολο να απορροφηθεί ο σίδηρος από τις τροφές που καταναλώνουμε.
Οι λαχανίδες, τα φασόλια, οι ξηροί καρποί, το κατσικίσιο τυρί και τα αβοκάντο είναι όλα πλούσιες πηγές χαλκού, ενώ τα φασόλια, οι τροφές ολικής άλεσης, οι ηλιόσποροι, τα πράσινα λαχανικά και ακόμα και η σοκολάτα είναι πλούσια σε σίδηρο.


Πυριδοξίνη
Αυτή η βιταμίνη εντοπίζεται στα δημητριακά, τα φασόλια, τα λαχανικά και το συκώτι. Χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της αναιμίας και της έλλειψης πυριδοξίνης, αλλά και της καρδιακής νόσου. Αλλά λειτουργεί καλύτερα σαν προληπτικό για την ημικρανία.
Είναι σημαντικό για να ρυθμίζει τη σωστή λειτουργία των σακχάρων, των πρωτεϊνών και των λιπών στο σώμα, ενώ παράλληλα προστατεύει τον εγκέφαλο, τα νεύρα και τα αγγεία. Ενισχύει επίσης την πρόσληψη μαγνησίου.
Η συνιστώμενη καθημερινή πρόσληψη από φυσιολογικές τροφές είναι 1.7mg.



Βιταμίνη D

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D μπορεί να προκαλέσουν δυσκολία στην πρόσληψη μαγνησίου, αλλά και αύξηση των αποκρίσεων φλεγμονής. Η έλλειψη βιταμίνης D σχετίζεται με τις ημικρανίες.
Μπορείτε να δώσετε στο σώμα σας τις δόσεις βιταμίνης D που χρειάζεται καθημερινά με την έκθεση στον ήλιο, ιδιαίτερα σημαντική κατά τους χειμερινούς μήνες.

Η βιταμίνη D προσλαμβάνεται επίσης από τροφές όπως τα αβγά, τα φασόλια, το μοσχαρίσιο συκώτι, τα μανιτάρια, το γάλα και το χυμό πορτοκάλι.




ΠΗΓΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου