.
ΤΑ'ΦΡΕΣΚΑ:
Loading...

Ποια είναι τα λαχανικά με την περισσότερη πρωτεΐνη


Τα λαχανικά δεν φημίζονται ως σπουδαίες πηγές πρωτεΐνης γι’ αυτό και πάντα η κύρια ανησυχία στις χορτοφαγικές δίαιτες είναι μήπως το άτομο που τις ακολουθεί δεν προσλαμβάνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποια λαχανικά που περιέχουν μία αξιοπρεπή ποσότητα πρωτεΐνης και αποτελούν τον καλύτερο φυτικό τρόπο για να την πάρει κανείς χωρίς να καταναλώσει ζωικά προϊόντα.

Θα πρέπει, όμως, να θυμάστε κάτι σημαντικό: Οι φυτικές πρωτεΐνες είναι «ατελείς» πρωτεΐνες, που σημαίνει ότι δεν περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Για να βεβαιωθείτε ότι θα πάρετε όλα τα διαφορετικά είδη αμινοξέων που χρειάζεστε, φροντίστε να συνδυάσετε αυτά τα λαχανικά με δημητριακά ολικής αλέσεως.

Διαβάστε ποια είναι τα 6 λαχανικά με την περισσότερη πρωτεΐνη:

Μπιζέλια

Κάθε μισό φλιτζάνι περιέχει 3,5 γρ. πρωτεΐνης. Δοκιμάστε μια κρεμώδη σούπα με φρέσκα μπιζέλια και δυόσμο.

Σπανάκι

Θα βρείτε 3 γρ. πρωτεΐνης σε μισό φλιτζάνι σπανάκι. Φάτε μια σαλάτα σπανάκι ή φτιάξτε ένα λαχταριστό smoothie.

Ψητή πατάτα

Μια άλλη «αόρατη» πηγή πρωτεΐνης; Μία μεσαίου μεγέθους πατάτα περιέχει 3 γρ. πρωτεΐνης.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο δεν είναι μόνο γεμάτο με φυτικές ίνες (2,6 γρ. ανά μισό φλιτζάνι), είναι επίσης μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, με 2 γρ. ανά μερίδα.

Λαχανάκια Βρυξελλών

Αυτά τα μικρά πράσινα λαχανικά είναι ένας πραγματικός θρεπτικός σούπερ σταρ: Κάθε μισό φλιτζάνι περιέχει 2 γρ. πρωτεΐνης, μαζί με 247 mg καλίου και 110 μικρογραμμάρια βιταμίνης Κ.

Καλαμπόκι

Εντάξει, γνωρίζουμε ότι το καλαμπόκι είναι τεχνικά ένας κόκκος. Αλλά μπορείτε να το βρείτε στην παραγωγή ως λαχανικό, οπότε θα είστε ευτυχείς να γνωρίζετε πως μισό φλιτζάνι καλαμπόκι παρέχει δύο γρ. πρωτεΐνης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου