.
ΤΑ'ΦΡΕΣΚΑ:
Loading...

Πώς θα κάνεις φυσικό λίφτινγκ προσώπου στο σπίτι;


Πολλές γυναίκες (αλλά και άντρες) αντιμετωπίζουν πρόβλημα χαλάρωσης στο δέρμα του προσώπου, αλλά δεν θέλουν να καταφύγουν στο μπότοξ ή το νυστέρι. Τι μπορούν να κάνουν; Η αισθητικός Δήμητρα Γουλάμας βεβαιώνει ότι υπάρχει φυσικός τρόπος να βελτιώσουμε την κατάσταση.
Γιατί χαλαρώνει το δέρμα;

«H χαλάρωση του δέρματος οφείλεται στην αλλοίωση των ινών κολλαγόνου και ελαστίνης σε συνδυασμό με τη μυϊκή ατονία και προκαλείται από τη γήρανση της επιδερμίδας», εξηγεί η αισθητικός. Και συμπληρώνει: «Η γήρανση της επιδερμίδας χωρίζεται σε ενδογενή και εξωγενή: Ενδογενής γήρανση θεωρείται η φυσιολογική φθορά, που προκαλείται με το πέρασμα του χρόνου. Εξωγενής γήρανση είναι κατά βάση η φωτογήρανση (που προκαλείται από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο), όπως επίσης και η γήρανση που προέρχεται από την κακή διατροφή, τη μόλυνση της ατμόσφαιρας, το κάπνισμα, το αλκοόλ, διάφορες χημικές ουσίες και την κακή μεταχείριση της επιδερμίδας».
Πώς αντιμετωπίζεται

Με καλή διατροφή, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της ελαστικότητας της επιδερμίδας. Αν τα κύτταρά μας δεν τρέφονται σωστά, δεν μπορούν να συνθέσουν κολλαγόνο και ελαστίνη, στοιχεία που συμβάλλουν στην σφριγηλότητα της επιδερμίδας. Είναι απαραίτητα λοιπόν τα φρούτα και τα λαχανικά, ενώ απαγορευτικά τα τηγανητά και τα τρόφιμα με συντηρητικά.

Επιβάλλεται η κατανάλωση άφθονου νερού.

Ίσως χρειαστείς και κάποια συμπληρώματα διατροφής για κάποιο διάστημα, όπως βιταμίνη Ε, μουρουνέλαιο, σύμπλεγμα βιταμινών Β και σίγουρα βιταμίνη C, κατόπιν βέβαια συνεννόησης με ειδικό.

Όλα αυτά πρέπει να συνδυάζονται με τη σωστή μεταχείριση της επιδερμίδας, όπως π.χ. το να απλώνεις την κρέμα σου με τη φορά των μυών του προσώπου (η αντίθετη φορά προκαλεί αλλοιώσεις και τραυματισμούς των μυών που στηρίζουν τον επιδερμικό ιστό). Επίσης ιδιαίτερα αποτελεσματικές είναι οι θεραπείες με καλλυντικά σκευάσματα που περιέχουν οξέα φρούτων ή ρετινοειδή για τη διέγερση του κολλαγόνου της επιδερμίδας (πάντα με την παρακολούθηση και τη συμβουλή του ειδικού θεραπευτή). Ακόμα μπορείς να απευθυνθείς σε αναγνωρισμένα ινστιτούτα αισθητικής για πιο εξειδικευμένες θεραπείες.

Με καθημερινές ασκήσεις γυμναστικής προσώπου αφιερώνοντας μόνο 10 λεπτά!

«Η γυμναστική προσώπου, εκτός του ότι μακροπρόθεσμα γυμνάζει τους μυς και κρατάει σφριγηλό το οβάλ του προσώπου, επιπλέον επιβραδύνει την εμφάνιση των ρυτίδων και απαλύνει αυτές που ήδη υπάρχουν. Καταπολεμά επίσης τη μυϊκή ένταση και το στρες στην επιδερμίδα, ενώ ενεργοποιεί και κρατάει σε καλή κατάσταση τα τριχοειδή αγγεία του δέρματος μέσω των οποίων γίνεται η θρέψη των κύτταρων.
Ασκήσεις προθέρμανσης:

Άνοιξε διάπλατα τα μάτια και σχημάτισε ένα Ο με τα χείλη. Κατόπιν κλείσε μάτια και στόμα και μείνε ήρεμος/η σε αυτή τη στάση για 4 δευτερόλεπτα.

Με τα μάτια πάλι ανοιχτά βγάλε έξω τη γλώσσα και άνοιξε το στόμα σαν να θέλεις να βγάλεις μια κραυγή. Ηρέμησε πάλι με τα μάτια κλειστά.

Με τα μάτια ανοιχτά σφίξε τα χείλη και φέρε τα μια προς τα δεξιά και μια προς τα αριστερά. Χαλάρωσε πάλι με τα μάτια κλειστά.

Άνοιξε τα μάτια διάπλατα και χαμογέλασε με πλατύ χαμόγελο σαν να προσπαθείς να φτάσεις με τις άκρες των χειλιών τα αυτιά. Χαλάρωσε με τα μάτια κλειστά.

Όπως είσαι με τα μάτια κλειστά, ρίξε απαλά το κεφάλι σου μπροστά και γύρισέ το απαλά δεξιά και αριστερά, μέχρι το σαγόνι να ακουμπήσει τον κάθε ωμό αντίστοιχα. Χαλάρωσε για 4 δευτερόλεπτα.

Κάνε ακριβώς το ίδιο με το κεφάλι απαλά ριγμένο προς τα πίσω προσπαθώντας να ακουμπήσεις τους ωμούς με τους λοβούς των αυτιών σου αντίστοιχα. Χαλάρωσε.

Ο πρώτος κύκλος ασκήσεων έχει τελειώσει. Επαναλαμβάνεις την κάθε άσκηση πέντε φορές.
Γυμναστική για το μεσόφρυδο (ανάμεσα στα φρύδια)

Αυτή η άσκηση εξαφανίζει την πιο βαθιά ρυτίδα του προσώπου στο μεσόφρυδο, ενώ με τον χρόνο προστατεύει τα φρύδια και το πάνω βλέφαρο από τη χαλάρωση.

Ακούμπησε τα δάχτυλα των χεριών στο μέτωπο τεντώνοντας το δέρμα και προσπάθησε να κινήσεις προς τα πάνω μόνο τους μυς των φρυδιών. Χαλάρωσε. Επανάλαβε την άσκηση 10 φορές.

Κράτησε τα δάχτυλά σου πάνω στα φρύδια πιέζοντας για 30 δευτερόλεπτα και μετά κίνησέ τα προς το μέτωπο τρίβοντας το δέρμα μέχρι να ζαρώσει.
Γυμναστική για τα κουρασμένα μάτια

Αυτή η άσκηση τονώνει την μικροκυκλοφορία του ματιού, ενώ δυναμώνει τους μυς γύρω από το βλέφαρο και κάνει το βλέμμα να φαίνεται πιο λαμπερό και έντονο.

Ακούμπησε τον δείκτη και το μεσαίο δάχτυλο του κάθε χεριού στην εξωτερική και την εσωτερική γωνία από το κάθε μάτι έχοντάς τα διάπλατα ανοιχτά. Πίεσε μέχρι να αισθανθείς το μάτι να τρέμει κάτω από τα δάχτυλα και χαλάρωσε. Επανάλαβε την άσκηση 10 φορές.

Τοποθέτησε το μεσαίο δάχτυλο στην εξωτερική γωνία του ματιού και κλείσε τα μάτια σου πιέζοντας μαζί τα βλέφαρα σταθερά. Μέτρησε μέχρι το 20 και θα νιώσεις ένα τρεμούλιασμα στην εξωτερική γωνία. Χαλάρωσε το βλέφαρο και επανάλαβε την άσκηση 6 φορές.
Γυμναστική για τα χείλη

Με αυτήν την άσκηση βελτιώνεις το περίγραμμα των χειλιών κάνοντάς τα να δείχνουν πιο νεανικά.

Με ένταση και δύναμη προφέρεις το γράμμα Ο και μετά το Ε, εναλλάξ. Απόφυγε όμως να διπλώνεις με την κίνηση το αυλάκι ανάμεσα στα χείλη και τη μύτη. Επανάλαβε την άσκηση μέχρι να νιώσεις ενα αίσθημα θερμότητας.

Επανάλαβε ξανά το Ο και το Ε κρατώντας τα χείλη τεντωμένα στο κάθε γράμμα για 7 δευτερόλεπτα. Χαλάρωσε.
Γυμναστική για το σαγόνι και τον λαιμό

Η αρχική στάση που πρέπει να έχεις σε κάθε άσκηση είναι καθιστή με ίσια την πλάτη.

Σκύψε το κεφάλι μπροστά τεντώνοντας τους μυς στη βάση του κεφαλιού.

Μέτρησε μέχρι το 15 και γύρισε στην αρχική θέση.

Τέντωσε τον λαιμό προς τα πίσω έχοντας το στόμα κλειστό και το σαγόνι προτεταμένο. Μέτρα από μέσα σου μέχρι το 15 και γύρισε στην αρχική θέση.

Φούσκωσε τα μαγούλά σου και κάνε κυκλικές κινήσεις από τη βάση του λαιμού και με φορά από αριστερά προς τα δεξιά και αντίστροφα. Γύρισε στην αρχική θέση.
Γυμναστική για το διπλοσάγονο

Αυτή η άσκηση πραγματικά βοηθάει σταδιακά να μειωθεί το διπλοσάγονο, έως να γίνει τελείως αόρατο!

Σήκωσε το κεφάλι και ανασήκωσε τις γωνίες των χειλιών με ένα ανεπαίσθητο χαμόγελο. Ρίξε απαλά το κεφάλι προς τα πίσω έχοντας το ένα χέρι να εφαρμόζει μαλακά στη βάση του λαιμού σου για να ασκεί μια ελαφριά κίνηση τραβήγματος στον λαιμό. Χαλάρωσε. Επανάλαβε την άσκηση 30 φορές».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Κάνε όλες τις ασκήσεις μαλακά και με σύστημα, για να μην αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα. Αν δεις ότι ζαλίζεσαι, καλύτερα να τις σταματήσεις και να ρωτήσεις κάποιον ειδικό για να σου δώσει τις κατάλληλες οδηγίες. Επίσης σε καμία περίπτωση μην τις δοκιμάσεις, αν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα υγείας, χωρίς προηγουμένως να έχεις ρωτήσει τον γιατρό σου!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου