.
ΤΑ'ΦΡΕΣΚΑ:
Loading...

Λαχανικά, ωμά ή μαγειρεμένα;


Δεν χρειάζεται να αναφερθούμε στην αξία των λαχανικών στη διατροφή μας καθώς δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για τις πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές. Πότε όμως πρέπει να τα καταναλώνουμε ώμα και πότε μαγειρεμένα, ώστε να είμαστε σίγουροι πως παίρνουμε όλα τα ωφέλιμα στοιχεία για τον οργανισμό μας;

1.Σκόρδο και κρεμμύδια: Και με τους δυο τρόπους είναι μια θρεπτική επιλογή καθώς δεν χάνουν τις πολύτιμες αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες σε καμία περίπτωση.

2.Καρότα: Προτιμήστε τα μαγειρεμένα και επωφεληθείτε από τη β-καροτίνη και αντιοξειδωτικά.

3.Μπρόκολο: Και οι δυο περιπτώσεις είναι εξαιρετικά ωφέλιμες για τον οργανισμό σας. Να θυμάστε πως πρέπει να το αποθηκεύετε στο ψυγείο μέσα σε σακούλα καθώς χάνει τα αντιοξειδωτικά του πιο γρήγορα από κάθε άλλο λαχανικό.

4.Κουνουπίδι: Καλύτερα ωμό και στον ατμό. Το φρέσκο κουνουπίδι περιέχει 30% περισσότερη πρωτεΐνη και αντιοξειδωτικά, σε σχέση με το βρασμένο ενώ η ιδανική λύση είναι ο ατμός προκειμένου να μην χάνει τα αντιοξειδωτικά του , κάτι που συμβαίνει σε βρασμένο νερό.

5.Ντομάτα: Διφορούμενη απάντηση. Πρέπει να γνωρίζετε πως οι ντομάτες πρέπει να αποθηκεύονται πάντα θερμοκρασία δωματίου καθώς αν τις εκθέσετε σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, χάνουν τα αντιοξειδωτικά τους στοιχεία. Στην περίπτωση που τις μαγειρέψετε , περιέχουν περισσότερα αντιοξειδωτικά αλλά και λυκοπένιο. Οι ωμές ντομάτες περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C.

6. Μελιτζάνα: Μαγειρεμένη σε γκριλ περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από ότι αν την βράζαμε ή την καταναλώναμε ωμή.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου