.
ΤΑ'ΦΡΕΣΚΑ:
Loading...

8 συνήθειες για καλύτερη καθημερινότητα


Μήπως το τέλος της μέρας σας βρίσκει πάντα κουρασμένη και κακοδιάθετη; Aλλάξτε συνήθειες και κάντε την κάθε ήμερα σας να μην μοιάζει με την προηγούμενη.

Ελαττώστε το ατελείωτο, άσκοπο «ψάξιμο» στο διαδίκτυο: Για να μην αναλώνεστε σε πράγματα που δεν σας ενδιαφέρουν καθόλου και για να μην συρρικνώνετε τον προσωπικό σας χρόνο, ψάξετε μόνο ότι σας ενδιαφέρει και κλείστε τον υπολογιστή. Τόσο απλά!

Μην τσεκάρετε συνέχεια τα emails και τα social media:Mην βάζετε άγχος και μην παρακολουθείτε την ζωή των άλλων ενώ χάνετε την δική σας…

Επικεντρωθείτε σε ένα και μόνο καθήκον: Είναι προσόν να είστε multitasking αλλά οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι μόνο το 2% των ανθρώπων μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα… Βάλτε προτεραιότητες και θα νιώσετε πολύ καλύτερα!

Μην τα αφήνετε όλα για αργότερα: Είναι αποδεδειγμένο πως αποδίδουμε καλύτερα το πρωί, οπότε καλό είναι να προγραμματίσετε τις πιο απαιτητικές εργασίες νωρίς.

Πείτε stop στο υπερβολικό καθισιό: Συγκεντρώνετε τοξίνες και δεν αφήνετε το μυαλό σας να σκεφθεί καθαρά!

Nα θέτετε προτεραιότητες: Ιεραρχήστε τα καθήκοντα αλλά και τις ανάγκες σας και υλοποιήστε τα με την σειρά Το να βάζουμε πολλούς στόχους μαζί είναι αντιπαραγωγικό.

Σταματήστε τον ατελείωτο προγραμματισμό: Οι ειδικοί συνιστούν να κάνουμε σχέδια μόνο για τις επόμενες 5 ημέρερς, μην αγχώνεστε από τώρα για καταστάσεις που είναι πολύ μακριά-δεν μπορείτε να τις επηρεάσετε. Το μόνο ευχάριστο που αξίζει να προγραμματίστε νωρίς είναι ένα όμορφο ταξίδι.. θα νιώθετε πολύ όμορφα κατά την αναμονή!

Αφήστε τα κινητά εκτός κρεβατοκάμαρας: Έχει αποδειχτεί πως οι συσκευές με οθόνη LED φαίνεται ότι επηρέαζουν άμεσα την ορμόνη μελατονίνη, που επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου σας.Τέλος, το κινητό στο προσκεφάλι σας επηρεάζει και την ερωτικής σας ζωή που θα γίνει σιγά σιγά ..ανύπαρκτη!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου