-Δάσκαλε, τι κάνεις όταν δεν μπορείς άλλο;


Dimitris Nomikos

-Δάσκαλε, τι κάνεις όταν δεν μπορείς άλλο;
-Τότε είναι που ορμάω με διπλάσια θέληση μπροστά. Αναγνωρίζω ότι κάποια κατάσταση με έφερε στο να μην μπορώ άλλο, και φροντίζω να αποστασιοποιηθώ από αυτήν την κατάσταση. Δεν είμαι εγώ αυτή η κατάσταση, αλλά αυτή είναι ένα γεγονός που έχει εμφανιστεί στη ζωή μου. Και όπως πάντα, και τούτο θα περάσει.
Αν η κατάσταση έχει περιορίσει τη δραστηριότητά μου, υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες πάντα για να γίνουν. Αυτή, είναι μια θαυμάσια ευκαιρία για να τις πραγματοποιήσω. Ακόμα και τα πιο απλά, τώρα μπορούν να εκτελεστούν με την απόλυτη παρουσία μου, και όχι να γίνουν σαν μια αγγαρεία που παλαιότερα έβρισκα ένα κενό στο χρόνο μου για να γίνει.
Αν αυτό το δεν μπορώ προέρχεται από ψυχική κόπωση, επανεκτιμώ τις προσδοκίες μου και τη στάση που έχω απέναντι στη ζωή. Αν είμαι πολύ απέναντι, ίσως έχει δίκιο η ζωή που κάπου με φρενάρει. Η σοφία της είναι μεγαλύτερη από τη δική μου, και το να μάθεις κανείς να την ακούει είναι σωτήριο. Μήπως δουλεύω το μηχάνημα χωρίς να σταματάω για καύσιμα και υποστήριξη;
Και πάντα αναρωτιέμαι. Τι σημαίνει δεν μπορώ άλλο; Μήπως έχω αναλάβει το ρόλο ενός Θεού που πρέπει όλους και όλα να τα εξυπηρετεί; Μήπως έχω ταυτίσει το ποιος είμαι με το τι έχω; Μήπως έχασα την απλότητα και την ευχαρίστηση μέσα σε μια νευρωτική και ψυχαναγκαστική συμπεριφορά που με εγκλωβίζει και δεν με εξυπηρετεί πλέον; Ή απλά είναι ένα σημείο κόπωσης που εύκολα διαχειρίζεται με ένα καλό διάλειμμα στο οποίο θα τα πιω στην υγειά μου;

Let's block ads! (Why?)

The Secret Real Truth
-Δάσκαλε, τι κάνεις όταν δεν μπορείς άλλο; -Δάσκαλε, τι κάνεις όταν δεν μπορείς άλλο; Reviewed by Unknown on Σάββατο, Ιουνίου 09, 2018 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.