Αποφάσισε να πίνει 5 λίτρα νερό για 30 μέρες τα αποτελέσματα δεν τα περιμέναμε με τίποτα

Έχετε ποτέ σκεφτεί τι θα συμβεί αν πίνατε 5 λίτρα νερό την ημέρα για 1 μήνα; Ένας δημοσιογράφος της «Thrillist» αποφάσισε να πραγματοποιήσει ένα παράξενο πείραμα για να δούμε τι θα συμβεί αν έπινε 5 λίτρα νερό την ημέρα.

Ένα μήνα αργότερα μας διηγήθηκε την ιστορία του και ομολόγησε ότι παρόλο που ο ίδιος είδε αναμενόμενες αλλαγές, δεν περίμενε πόσο θα επηρεάσει την ποιότητα της ζωής του.

Παρακάτω είναι η ιστορία μου.

Ημέρα 1: Ξεκίνησε το πείραμα μου

Επειδή δεν ήξερα πόσα ποτήρια νερό είναι 5 λίτρα , αποφάσισα να αγοράσω ένα πλαστικό μπουκάλι 5 λίτρων νερού και το έπαιρνα μαζί μου. Την πρώτη μέρα συνειδητοποίησα πόσο δύσκολο θα ήταν, να πίνω 5 λίτρα νερό διότι είναι πολύ μεγάλη ποσότητα νερού. Ήμουν τόσο επικεντρωμένος στην επίτευξη της ημερήσιας δόσης μου όλη μέρα.

Ημέρα 5: Ούρησης κάθε 20 λεπτά

Τίποτα δεν είναι πιο βέβαιο από το γεγονός ότι το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται νερό γιατί είναι κατασκευασμένο από 60% νερό, αλλά πίνοντας 5 λίτρα είναι κάτι που κανείς δεν το κάνει. Έπινα νερό όλη την ώρα, ακόμα και όταν δεν διψούσα. Αισθανόμουν ικανοποιημένος. Ένιωθα μια σταθερή ανάγκη για ούρηση και πήγαινα στην τουαλέτα κάθε 20 λεπτά.

Οι άνθρωποι είχαν αρχίσει να σκέφτονται πως ήμουν τοξικομανής, γιατί να πηγαίνω στην τουαλέτα όλη την ώρα.

Ημέρα 10: Αλλάζω Ομορφαίνω

Ένιωθα διαφορετικά, ειδικά το πρωί. Κανονικά Χρειάζομαι ένα φλιτζάνι καφέ ASAP, αλλά τώρα αισθάνομαι φρέσκος ​​και ενεργοποιημένος από νωρίς. Ένιωθα πολύ καλύτερα και νομίζω ότι φαινόταν και προς τα έξω. Ίσως να είναι το φαινόμενο placebo, αλλά τα μαλλιά μου ήταν λαμπρότερα και το δέρμα μου επίσης. Σε γενικές γραμμές νόμιζα ότι είχα ένα όμορφο πρόσωπο και πως κάτι ήταν διαφορετικό. Είναι ακόμα δύσκολο να συνεχιστεί πολύ νερό μαζί μου, αλλά εγώ πρέπει να αντισταθεί. Ακόμα και όταν κοιμάμαι έχω ένα μπουκάλι νερό μαζί μου. Νομίζω ότι οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι παράξενος, αλλά πήχεις μου γίνονται όλο και πιο δυνατός, ή τουλάχιστον είναι αυτό που σκέφτομαι.

Δείτε επίσης:  7.000 Μελέτες έχουν επιβεβαιώσει ότι ο Κουρκουμάς μπορεί να αλλάξει τη ζωή σας. Χρησιμοποιήστε τον με αυτούς τους 7 απίστευτους τρόπους!

Ημέρα 15: Είμαι γεμάτος ενέργεια

Σίγουρα είχα περισσότερη ενέργεια. Είχα αποτοξινωθεί σχεδόν εντελώς από τον καφέ. Αυτή ήταν μια μεγάλη αλλαγή για μένα, επειδή συνήθιζα να πίνω μέχρι 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα. Όταν έτρεχα το βράδυ, ένιωθα να είμαι λίγο πιο γρήγορος. Κοιμόμουν τα βράδια καλύτερα. Δεν αισθανόμουν την ζέστη όταν πήγαινα για ύπνο. Ένιωθα απίστευτα διψασμένος, αν δεν έπινα νερό. Φαίνεται ότι το σώμα μου προσαρμόστηκε στη νέα μου ζωή. Έχω την αίσθηση ότι ίσως το πρόσωπο και η ηλικία μου αρχίζει να μην φαίνεται από τότε που άρχισα το πείραμα.

Ημέρα 20: Οι άνθρωποι μου λένε πως φαίνομαι πιο ευτυχισμένος

Το μόνο πράγμα που δεν έχει αλλάξει από την αρχή του πειράματος είναι ακόμη σε εξέλιξη στην τουαλέτα όλη την ώρα και τα ούρα μου είναι σαφής. Η κοπέλα μου παρατήρησα ότι το δέρμα μου φαίνεται καθαρά και αισθάνομαι ότι έχω περισσότερη ενέργεια. Ακούγεται παράξενο, αλλά πραγματικά αισθάνομαι καλύτερα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να το πόσιμο νερό. Έχω προσαρμοστεί στην ποσότητα και έγινε κανόνας μου.

Ημέρα 30: Ούρησης τρόπος ζωής

Η τελευταία ημέρα της πρόκλησης μου εξακολουθώ να τρέχω στην τουαλέτα και είμαι συνεχώς διψασμένος. Ενώ ξέρω πως είμαι μεγάλος σε ηλικία, νιώθω νεότερος και είμαι γεμάτος ενέργεια. Τελικά συνειδητοποίησα μετά από τόσο καιρό πως δεν έπινα αρκετό νερό. Θα συνεχίσω να πίνω περισσότερο νερό στο μέλλον, τώρα που είδα και ένιωσα πόσο μου άλλαξε την ποιότητα της ζωής μου.

Δεν θα πρέπει να επιχειρήσετε αυτή την πρόκληση στο σπίτι σας χωρίς την παρακολούθηση κάποιου ειδικού, αλλά μπορείτε να αρχίσετε να πίνετε σιγά σιγά περισσότερο νερό. Βρείτε την ποσότητα που λειτουργεί καλύτερα για σας και να επιμείνετε σε αυτόν τον κανόνα, θα παρατηρήσετε τα πρώτα οφέλη θα είναι φανερά μετά από την πρώτη εβδομάδα ή και λιγότερο.

Δείτε επίσης:  Νέα έρευνα δείχνει ότι ο ελληνικός καφές αυξάνει την διάρκεια ζωής

mymind

Let's block ads! (Why?)

Υγεία – DESTORA
Αποφάσισε να πίνει 5 λίτρα νερό για 30 μέρες τα αποτελέσματα δεν τα περιμέναμε με τίποτα Αποφάσισε να πίνει 5 λίτρα νερό για 30 μέρες τα αποτελέσματα δεν τα περιμέναμε με τίποτα Reviewed by Unknown on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 13, 2018 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.